Шановні клієнти, роботу сервісу доставки ZRUCHNA повністю відновлено
Відстежуйте доставки за номером телефону або за номером відправлення, шукайте найближчі поштомати

Вакансії

В компанії ZRUCHNA кожному працівнику зручно втілювати свої ідеї, знаходити оптимальні рішення для складних завдань, отримувати й підвищувати професійний досвід та навіть виконувати щоденні рутинні операції. Найцінніший капітал компанії - це її команда талановитих, цілеспрямованих та відповідальних, комунікабельних та дружніх співробітників. Для досягнення спільної мети у створенні зручного сервісу доставки ми подбали про всі комфортні умови та мотивацію праці, забезпечили належну винагороду та бонуси.


Ми будемо раді бачити в нашій команді як професіоналів, так й початкових спеціалістів. З відкритими вакансіями Ви маєте змогу ознайомитися на цій сторінці.


Якщо Ви не знайшли відповідної вакансії, то можете надіслати нам своє резюме на бажану позицію за електронною адресою hr@zd.ua або заповнити форму для вакансій. Таким чином при появі відповідної відкритої вакансії Ви будете першим кандидатом на неї.

Водій-експедитор на власному авто

Київ
Вимоги:
  • наявність власного вантажного авто бус (типу Mercedes Sprinter, Газель і т.п.);
  • хороше знання міста Київ.
Обов’язки:
  • доставка товарів по певному району, який за Вами закріплений;
  • ведення документації.
Умови:
  • конкурентна заробітна плата;
  • паливо та корпоративний зв’язок компенсуємо.
Надіслати резюме

Водій-кур’єр на власному авто

Київ
Вимоги:
  • наявність власного авто пікап (типу Caddy, Doblo і т.п.) та універсал;
  • хороше знання міста Київ.
Обов’язки:
  • доставка товарів до 30 кг. по певному району, який за Вами закріплений;
  • ведення документації.
Умови:
  • конкурентна заробітна плата;
  • паливо та корпоративний зв’язок компенсуємо.
Надіслати резюме

Оператор контакт-центру

Київ
Потрібна людина, яка:
  • Має вищу освіту;
  • Є впевненим користувачем пакету Microsoft Office, 1С;
  • Відповідальна, організована, коректна, вихована.
Та знаєте:
  • Правила телефонного етикету;
  • Стандарти обслуговування по телефону;
  • Досконало володієте українською та російською мовою.
І можете виконувати такі обов’язки:
  • Приймати дзвінки на вхідній лінії;
  • Здійснювати вихідні дзвінки для узгодження часу доставки, перенесення часових вікон;
  • Люб’язно спілкуватися в телефонному режимі з кур'єрами;
  • Своєчасно вносити актуальну інформацію в базу.
За Вашу роботу ми пропонуємо:
  • Стабільну ЗП;
  • Нормований графік роботи;
  • комфортні умови праці;
  • Дружній та молодий колектив.
Надіслати резюме

Менеджер з оптимізації бізнес-процесів  

Київ
Вимоги:
  • досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року;
  • вища освіта;
  • повинен знати: ISO 9001:2011, нотацію BPMN 2.0, методологію ITIL v3;
  • системне мислення, аналітичний склад розуму, відповідальність;
  • відмінне знання пакету MS Office та MS Visio.
Обов’язки:
  • розробка, опис та впровадження бізнес-процесів;
  • аналіз та оптимізація існуючих процесів;
  • написання ТЗ та контролю їх виконання.
Умови:
  • стабільна ЗП;
  • нормований графік роботи;
  • офіційне працевлаштування;
  • комфортні умови праці.
Надіслати резюме

Форма зворотнього зв’язку

Посада, на яку претендуєте
Електронна скринька
Номер телефону

Виберіть свій населений пункт